esztétikus tömések

A FOGHOZ TÖKÉLETESEN ILLŐ ESZTÉTIKUS TÖMÉSEK AZ EGÉSZSÉGÉRT ÉS SZÉPSÉGÉRT!

Miért válasszam esztétikus fogtömésekhez a Dental Angelst?

1. Képzett esztétikai szakorvosok

A teljes mosolyt figyelembe vesszük munkánk során

2. Fogszínű

Pontosan tudjuk utánozni a fogak színét

3. Fájdalommentes

Modern érzéstelenítő segítségével semmit nem lehet érezni

Minden igényét figyelembe vesszük

5. Fogszuvasodás ellen

Csak így állítható meg a fog romlása

6. Letört fogak kezeléséhez is

Esettől függően letört fogrészek kiegészítéséhez

A fogtömésről bővebben

A fogtömés az egyik leggyakoribb fogászati beavatkozás. Kifejezetten fogszuvasodás vagy egyéb károsodás miatt használt helyreállító megoldás. Nem csak esztétikai okokból, hanem az egészség szempontjából is fontos beavatkozás. Lényege, hogy a fog szuvas részeit óvatosan eltávolítjuk. Ezt követően az eltávolított részek helyét esztétikus tömőanyaggal építjük újra, hogy visszaállítsuk a fogat eredeti állapotába.

A fogorvosi vizsgálat során ellenőrizzük a fog minden egyes felszínét a szuvasodás jeleit keresve. Bármilyen, a normálistól eltérő képet látunk, úgy szükség esetén fogászati röntgenfelvételt készítünk. Ezt követően átbeszéljük a lehetőségeket és kezelési tervet készítünk.

Magától nem múlik el a fogszuvasodás. Ezért rendkívül fontos, hogy időben és megfelelően legyen kezelve minden érintett fog, hiszen számos egyéb, akár súlyosabb problémákhoz is vezethet. A fogszuvasodás jeleit általában már csak akkor tapasztalhatjuk, amikor jelentősen érintett egy-egy fog. Ezért is javasoljuk a 3-6 havonta történő fogászati kontrollt.

Fogszuvasodás

A fogszuvasodás akkor következik be, amikor a szájban lévő káros baktériumok savakat termelnek, amelyek erodálják a fogak védőrétegét. Először a zománc sérül, majd később a dentin károsodik. Ahogyan súlyosbodik a probléma, úgy egyre inkább tapasztalható érzékenység és fájdalom. A fogszuvasodás súlyosabb fogászati problémákká fejlődhet, mint például fertőzések vagy fogvesztés.

Mi a kezelés menete?

1. Konzultáció és röntgen