fogkő-eltávolítás

Egészségesebb és ragyogóbb mosoly néhány perc alatt!

Miért válaszd fogkő-eltávolításhoz a Dental Angelst?

1. Tapasztalt kollégák
    Óvatosan, fájdalommentesen végezzük a kezelést
  2. Fehérebb fogak
    Akár több árnyalattal fehérebbek lehetnek a fogaid
  3. Segít az ínygyulladás kezelésében
    Megelőzésként is javasoljuk
    Minden igényt figyelembe veszünk
  5. Minden kérdésre válaszolunk
    Kezelés előtt-közben-után is!

Bejelentkezek

Mi az a fogkő és miért létfontosságú annak professzionális eltávolítása?

Sokakat meglep, de a fogainkra rövid időn belül, már a fogmosás befejezése után kezd lerakódni egy mikroszkopikus réteg. Ez a réteg, amelyet dentális plakk vagy biofilm néven is ismerünk, a nyálban lévő ásványi anyagokból és baktériumokból épül fel. Idővel ez a réteg egyre vastagabbá és keményebbé válik. Bár a napi fogmosással ennek egy részét eltávolíthatjuk, a nehezen hozzáférhető helyeken, mint például a fogközökben vagy az íny alatti területeken a plakk megmarad és elmeszesedik. Ezt az elmeszesedett réteget hívjuk fogkőnek. Minél tovább várunk a fogkő eltávolításával, annál sötétebb színűvé válik a lerakódás.

Miért elengedhetetlen a megfelelő szájhigiénia?

A fogkő számos fogászati problémát okozhat, többek között fogszuvasodást, ínygyulladást és fogágy-betegségeket, amelyek végül akár a fogak elvesztéséhez is vezethetnek. Nem csak a meglévő fogak megőrzése miatt kritikus a fogkő rendszeres eltávolítása. Az ínygyulladás az implantátumok elvesztéséhez is vezethet! A fogkövet otthoni módszerekkel nem lehet eltávolítani, ezt kizárólag szakemberek tudják elvégezni ultrahangos fogkő-eltávolító eszközzel. Klinikánkon ez a folyamat teljesen fájdalommentes, így garantáljuk, hogy a kezelés után ragyogó és egészséges mosollyal távozhatsz.

Előzd meg a fogszuvasodást ultrahangos fogkő-eltávolítással

Hiába figyel oda az ember az alapos szájápolási rutinra, a napi kétszeri fogmosás és fogselymezés mellett is kialakul a fogkő. Ezért javasoljuk a fogkő 3-6 havonta történő eltávolítását, hogy megelőzzük a fogszuvasodás és a fogágy-betegségek jelentős részét.

Általános szájhigiénia

A megfelelő szájhigiénia különösen fontos a dohányosoknak, valamint a kávé és tea rendszeres fogyasztóinak. A tiszta száj friss leheletet, egészségesebb nyálkahártyát és fehérebb fogakat is eredményezhet.

Meghosszabbítja a fogpótlások, implantátumok élettartamát

Ahogy az eredeti fogainkon, úgy az implantátumokon és fogpótlásokon is megtapad a fogkő. Eltávolításával növelhetjük élettartamukat és megőrizhetjük szépségüket.

Fogszabályozás alatt elengedhetetlen

Fogszabályozás alatt könnyebben tapad meg a fogkő, mivel a fogak nehezebben tarthatóak tisztán. Így kiemelten fontos ilyenkor a fogkő eltávolítása.

Fogágybetegség kezelésére

Bizonyos esetekben komolyabb beavatkozások helyett egy egyszerű fogkőlevétel is megoldhat fogágy-betegséget.

Egészségesebb élet

A fogkő számos baktérium forrása lehet, így annak eltávolítása jelentős mértékben hozzájárulhat az általános egészség megtartásához. Köztudott, hogy az ínygyulladás növelheti a szív- és érrendszeri betegségek, a cukorbetegség vagy akár a reuma kockázatát.

Bejelentkezek